marți, 4 septembrie 2012

Paroles, Paroles

In trecut am mai facut dedicatii pentru diverse donsoare. La ora asta am strans ca datorii trei astfel de dedicatii. Prima dedicatie, mai veche, ar fi pentru o blondina si prietena ei abandonata de iubit chiar inaintea nuntii (ouch, that must have hurt!). Recunosc ca mi-am pierdut inspiratia la ce vroiam sa scriu. Sper sa-mi revina curand ca sa pot face dedicatia. A doua dedicatie ar fi pentru redfire, referitoare la femei si religie (vezi P.S. la Corabia Nebunelor Ep.2). Aici sunt foarte inspirat doar ca as avea prea multe de scris, asa ca vreau sa-mi finisez ideile in cap inainte de a posta. A treia dedicatie (care o voi face chiar acuma) este pentru lili3d (zisa si Lili cea tri-dimensionala) care ma pisalogeste la cap ca cuvintele pot sa creeze atractie (vezi aici si aici). Probabil s-o fi indragostit de vreunul pe net (poate chiar de mine, mai stii?) si vrea sa-i confirm ca se poate. Nu Lili. C’est pas possible.

Cuvintele nu creaza atractie si rareori ajuta la inbunatatirea unei relatii. Spun rareori pentru ca e totusi posibil sa ajute intr-o relatie dar mai mult ca probabil cuvintele vor duce la deteriorarea relatiei. Femeile au impresia doar ca cuvintele sunt importante. Ce este important e CINE le spune, CAND le spune, CUM le spune, UNDE le spune s.a.m.d.

V-am dat mai demult factorii atractiei si am recomandat ca barbatul sa vorbeasca cat mai putin cu putinta. Orice spune va fi folosit, mai devreme sau mai tarziu, impotriva lui. Ar trebui ca la orice contact intre o femeie si un barbat, femeia sa fie obligata prin lege sa-i citeasca barbatului o avertizare. Ceva similar cu Miranda Warning, folosit de Politia Americana de cate ori retin sau aresteaza pe cineva (bazat pe Amendamentul 5 din Bill of Rights, dreptul la a nu te incrimina de unul singur):

You have the right to remain silent.
Anything you say or do can and will be held against you in a court of law.
You have the right to an attorney.
If you cannot afford an attorney, one will be provided for you.
Do you understand these rights I have just read to you?

In cazul femeilor, Miranda Warning ar trebui usor modificat si ar suna cam asa:

You have the right to remain silent.
Anything you say or do can and will be held against you by the rationalization hamster.
You have the right to a guru.
If you cannot afford a guru, one will be provided for you.
Do you understand these rights I have just read to you?

Daca nu exista atractie poti sa vorbesti cat vrei ca oricum nu ajuta la nimica. Daca exista atractie cuvintele sunt de prisos ba chiar pot fi daunatoare. Daca exista atractie, femeile vor cauta motive sa descalifice curtezanul (inainte de a se culca cu el), iar cuvintele (si actiunile) acestuia vor fi luate in considerare. Cu cat vorbesti mai putin cu atat scad sansele de descalificare. Intr-o relatie deja existenta, principiul ramane acelasi, cu deosebire ca barbatul are margine mai mare de eroare. Nu poti ramane mut dar trebuie sa fii atent TOT ce-i spui femeii. Femeile tin minte si nu se stie daca ulterior nu vor folosi tot ce stiu impotriva ta. 

In plus, daca tot ii spui ceva unei femei, e preferabil sa-i spui minciuni. Femeile prefer minciunile adevarului. 

Hai sa vedem ce s-ar putea intampla daca vorbesti mai mult decat trebuie (sau vorbesti ce nu trebuie).

Sa zicem ca la prima intalnire duduia intreaba “Cate prietene ai avut?”. Orice raspuns "cinstit" vei da va fi folosit impotriva ta. Daca spui niciuna va zice ca esti un loser. Daca spui prea multe va zice ca esti un player. Daca dai un numar rezonabil va zice ca esti un barbat obisnuit si banal. Oricum iesi prost. Ca atare va trebui evitat un raspuns concis si se va da un raspuns vag de genul “Cate prietene? Prefer sa le numesc amante sau chiar sclave. Prietena are o conotatie usor desuata”. Cand hamsterul rationalizarii va auzi asta va ingheta si nu va mai sti in ce parte sa alerge. “Oare ce inseamna conotatie usor desueta? Dar de ce le zice sclave? Ce le-o face? De ce nu-mi raspunde la intrebare? Are ceva de ascuns? Doamne! Cineva sa ma ajute!!!!!!!!!!!!!!!”. Si tot asa, de cate ori pune intrebari prea “obraznice” (in alta ordine de idei, femeile care pun multe intrebari sunt mai interesate decat cele care pun mai putine intrebari, nu-i da prilejul sa te descalifice!).

Hai sa ne uitam la clipul asta:


Credeti ca e nevoie de cuvinte?
In stagiu de atractie: 0:23 – 1:10
In stagiu de relatie (probabil): 1:45 – 2:33

NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU

Deci Lili, ce "paroles" sa mai zic sa ma crezi?


In incheiere, cum postarea asta e o dedicatie pentru Lili cea tri-dimensionala, v-am facut un desen cu niste figuri tri-dimensionale (paralelipipezi). Vreau sa vedem cata imaginatie aveti si sa-mi spuneti ce ar putea reprezenta cei trei paralelipipezi. Se zice ca femeile au imaginatie foarte bogata. Eu zic ca au atata imaginatie cat sa treaca strada. Dovediti-mi contrariul. 


36 de comentarii:

  1. :)) esti o figura :))
    pentru mine mintea barbatului este o adevarata provocare, o cam mananc pe paine la micul dejun cu putina dulceata de visine.
    revenind, de ce esti superficial?! de ceee?
    putina profunzime nu strica ;)
    pe bune,alt exemplu mai bun nu puteai gasi?
    ce femeie ar intreba cate prietene ai avut?
    poate o pustoaica cu capul in nori, care nu stie exact in ce lume traieste.
    cu ce te-ar ajuta pe tine ca si femeie sa stii cate prietene, iubite sau amante a avut barbatul din fata ta?
    cu nimic.
    poate pe un pusti cam cu aceeasi minte de cca 18 ani (desi poate el in realitate are 29) l-ar incanta intrebarea.
    s-ar gandi: wow, tipa este interesata de mine, e de bine.
    gresit. fugi daca o femeie te intreaba cate iubite ai avut.
    daca te intreaba inca din perioada intalnirilor o asemenea chestie, e clar ca mai tarziu iti pune detectivii pe urma si cand te vei duce la piata.
    femeile din trecutul oricarui barbat trebuie aduse in discutie numai de catre el. daca acesta doreste, forte bine. daca nu, e si mai bine.
    revenind, nu-mi place deloc exemplul, prea simplist.
    o radiografie completa a barbatului o poti face dupa ce interactionezi suficient cu el.
    suficientul are notiuni diferite pentru fiecare dintre noi.
    treaba cu minciunile spuse unei femei...cam asa sta, desi eu n-o aprob.
    da,o femeie prefera sa fie mintita frumos ( atentie !atat timp cand esti convingator ca ceea ce spui este adevarat)
    mai multe nu comentez pentru ca este inutil, femeile au intr-adevar nemaipomenitul dar de a rastalmaci lucrurile si vorbele astfel incat sa creeze o adevarata catastrofa din nimic.
    nu sunt de acord cu asta.
    mentalitatea ar trebui sa functioneze dupa trei principii mari si late:
    - keep it simple.
    - relax.
    - enjoy.
    principii ce ar trebui aplicate de ambii. astfel...nu vad unde ai putea da gres. nu vad sensul minciunilor si etc.
    desigur variantele sunt atat de multe incat probabil as toci 758 de tastaturi sa le disec pe toate.

    astept postare sa pot intelege de ce ai putea-o asocia cu mine. eu si religia suntem perfect paralele. n-am nicio treaba cu ea si nici ea cu mine.
    credinta exista, dar este in ceva aproape nedefinit. exista un dumnezeu si un univers, restul...haos.
    nu ma pasioneaza subiectul, dar poate cine stie, il formulezi astfel incat sa imi starneasca intr-o oarecare masura interesul.

    iti plac jocurile stimabile domn guru? :)
    imaginatia unei femei n-o vei putea contura in functie de interpretarea unor figuri geometrice si o stii si tu prea bine, dar apreciez modul in care doresti sa te amuzi :)




    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comentariul e lung asa ca raspuns de bucati.

      Toate........toate....intreaba intr-o forma sau alta. Chiar daca nu direct, intreaba indirect. Sorry. E adevarat.

      Ștergere
    2. "mentalitatea ar trebui sa functioneze dupa trei principii mari si late:
      - keep it simple.
      - relax.
      - enjoy."

      Din pacate asta nu functioneaza la femei. La ele formula e:
      - drama
      - drama
      - and more drama

      Ștergere
    3. "astept postare sa pot intelege de ce ai putea-o asocia cu mine. eu si religia suntem perfect paralele. n-am nicio treaba cu ea si nici ea cu mine."

      Ai spus ca abia astepti continuarea la PS-ul meu legat de treaba asta. Ai uitat?

      Ștergere

    4. P.S.
      Vreau neaparat sa fac in viitor o postare despre legatura dintre religie si femei. Desi femeile sunt bisericoase, parerea mea e ca nu sunt deloc nici religioase si nici macar spirituale. Teoria mea este ca femeile sunt atrase de "barbatii alpha", prezenti in diversele religii si care pot sa faca ce vor muschii lor. Totodata, cred ca religia ideala pentru femei ar fi Islamul (in ciuda protestelor muierustilor, care stim ca una zic si alta fac) iar pentru barbati ar fi Buddhismul.

      redfire6 august 2012, 11:32

      :)) astept P.S. -ul
      interesante teoriile tale.
      cam multe ce-i drept, dar numai bune sa te puna in lumina favorabila si sa fi trecut pe lista cu "apt pentru studiu de caz" :D

      Ștergere
    5. 00:27 - nu exista "toate"
      exista majoritatea. eu nu te-am contrazis, am zis doar ca din punctul meu de vedere femeia care este interesata de femeile din trecut nu o consider tocmai ok, ca sa nu spun ca nu o consider femeie.
      trecutul e trecut, prezentul este important si ceea ce poti face tu, nu ce au facut altele :)

      00:29 - din nou generalizei, dar na, iti permiti, doar esti guru :))
      sunt de acord cu tine,tu generalizezi, iar eu sunt doar subiectiva :)

      00:31 + 00:33 - dap, am uitat, mai am si eu scapari, ce vrei, doar sunt femeie :))
      oricum imi mentin ideea pentru ca, am crezut ca TU ai facut o legatura directa cu mine in ceea ce priveste viitoarea postare, nu ca as fi asteptat-o eu :)
      sincer, nu mai stiu la ce teorii m-am referit atunci, sa mor! cred ca am generalizat, ca si tine :))

      "sa dam cezarului ce-i al cezarului" - de aceea te-am considerat apt pentru studiu de caz, pentru ca ai dreptate in cele mai multe cazuri, deci te aprob !

      problema generalizarii este ca daca tu spui un adevar, aplicabil majoritatii si daca eu il aprob intru-totul, e ca si cum accept ca si eu fac parte din majoritate. so, orice neconcordanta de acest fel este de fapt un tipat launtric " wtf! eu nu sunt asa!"
      deci problema e la mine cu subiectivizarea nu la tine cu generalizarea.
      generalizarea nu este permisiva. te obliga pur si simplu sa imbratisezi un subiect.

      spor !

      Ștergere
    6. “problema generalizarii este ca daca tu spui un adevar, aplicabil majoritatii si daca eu il aprob intru-totul, e ca si cum accept ca si eu fac parte din majoritate. so, orice neconcordanta de acest fel este de fapt un tipat launtric " wtf! eu nu sunt asa!"
      deci problema e la mine cu subiectivizarea nu la tine cu generalizarea.”

      Excellent! In sfarsit s-a facut lumina! Explica-i te rog si lui Lili ca eu nu stiu sa pun cuvintele care trebuie si vezi ca e foarte pretentioasa la subiectul asta.

      Ștergere
  2. Nu am reuşit să comentez decât după ce am schimbat calculatorul. Am o problemă cu blogspot-ul şi nu ştiu care.
    Într-adevăr, ţi-ai făcut tema un pic cam superficial, sau din lipsă de material...
    C'est ne pas possible avec toi, oui, monsieur... mais, c'est les ,,paroles", c'est vrai.
    În rest, sunt de acord cu tine pentru cazuri ,,face to face", dar...
    Şi totuşi, cuvintele contează foarte mult. Hm... poate n-ai ajuns la vârsta aceea!...
    So, nu m-ai convins! Te-ai grăbit.
    Poţi întâlni un bărbat care arată bine, dar, cum spui, ar trebui să ţină gura închisă, sau poţi întâlni unul mai puţin arătos, dar care se face plăcut prin expresie, cuvinte, căldură sufletească(!!!!) Alege fiecare, după preferinţe!Cuvintele, fără chip fizic, pot fi calde sau tăioase sau altfel.
    Ce văd eu în desenele tale? 1. Un tânăr ,,în formă";2. Un bărbat trecut de 40, să zicem; 3. Un bărbat inexistent, adică în coşciug! :-) Cred c-am reuşit să traversez, nu?
    3d-ul meu avea altă semnificaţie, dar toată lumea l-a luat ca dimensiune... Ei... merge şi aşa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am facut tema suficient de bine si tocmai asta era ideea ca sa nu vorbesc prea mult legat de o tema legata de neimportanta cuvintelor. Clipurile vorbeau de la sine.
      Plus, poate te-am convins dar nu vrei sa recunosti.

      3D vine atunci cumva de la DDD?

      N-ai nimerit-o cu desenele dar totusi ai avut ceva imaginatie. Nu e rau totusi nu e suficient.

      Ștergere
  3. "Ai dreptul la un guru; daca nu iti permiti unul, iti va fi adus unul din oficiu"
    WTF !?
    Poate in visele tale cu masini bengoase si femei frumoase Papilloane! In realitate nici o femeie cu hamster la cap nu ti-ar furniza un guru sa te apere impotriva ei; nici macar unul bine legat. Mai ales la gura.
    PS: nu te lua dupa gagici; postarea e destul de profunda, poate prea profunda pentru ele. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "In realitate nici o femeie cu hamster la cap nu ti-ar furniza un guru sa te apere impotriva ei; nici macar unul bine legat. Mai ales la gura."

      Radule este paradoxal dar nu ar deranja-o. Asa sunt femeile paradoxale si atat timp cat le bagi in seama au numai de castigat. Pe de o parte daca nu stii te poate juca pe degete si are numai de castigat. Pe de alta parte daca stii o faci tu pe ea si tot are de castigat. Are de pierdut numai daca o ignori.

      Ștergere
    2. Deci clik ignore, am notat. Ia stai, eu deja aplic asta!

      Ștergere
  4. da radu, ai dreptate, niciodata nu te lua dupa gagici.
    dar, postarea tot nu este profunda :)
    da-o dracului de treaba si profunzimea asta este pe grade de adancime :))
    unde mai pui si undele diferite, e clar ca nu vom ajunge la o definie comuna asupra ei :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A la Ildico, grade de profunzime muierească:
      adânc,
      mai adânc,
      ioi!

      Ștergere
  5. OK. Postarea este superprofundă, bine documentată, bazată pe experienţe reale, intense... beton, ce mai!
    Dar, lipseşte lungimea de undă pe care zboară cuvintele! Capisci? Cum spuneai tot tu.
    Deci: cuvinte - energie; cuvinte - frecvenţă de rezonanţă; cuvinte - semnificaţii; fizic de mascul Alpha - paralelipiped dreptunghic sau cub în lipsa energiei cuvintelor.
    Mai e o problemă: a crede sau a nu crede - factor perturbator; a repeta o minciună de multe ori, duce la a o crede chiar mincinosul => transformarea lui datorită energiei minciunii(cuvintele din ea) - pozitivă sau negativă.
    Atunci când nu cunoşti o persoană dar comunici cu ea, îi faci o analiză după felul în care se exprimă.Aici, minciuna poate interveni doar în ceea ce priveşte chestiunile concrete, obiective. Gândirea sa reflectă personalitatea pe care o are.Cât de mult se poate minţi şi ce rost ar avea minciuna într-o astfel de situaţie? Şi în cazul transpunerii într-un joc de cuvinte, tot va ieşi la iveală ,,spaţiul interior" al individului.
    Oricum ar fi, energia cuvintelor se manifestă la nivel de... 4D?
    Nu reiese nici acum importanţa influenţei cuvintelor?
    Uneori, o aparentă încredere în sine ascunde dezamăgiri ce se vor uitate. Alteori, o mare... prostie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-o dimineata un hamster s-a trezit si s-a dus sa se priveasca in oglinda. Isi zicea “Vreau sa fiu mai mare, mai puternic, mai rezistent, mai iute. Just do it!”. Si a inghitit dintr-o suflare o portie tripla de steroizi/hormoni de crestere. Dupa care s-a aruncat vitejeste pe roata lui si a inceput sa alerge ca un posedat urland “I CAN DO IT! YOOOOOOHOOOOOOO!”.

      Ștergere
    2. "Uneori, o aparentă încredere în sine ascunde dezamăgiri ce se vor uitate.
      Alteori, o mare... prostie."

      Pot sa adaug “dezamăgiri ce se vor uitate” la lista cu “puta mica”, “gay”, “pampalau”, “frustrat”?
      Multumesc frumos anticipat.

      Ștergere
    3. Wow... te laşi învins de hamsteri, aşa uşor?
      Normal că ,,I can do it"!
      Cu guru eram şi eu de acord...

      Ștergere
  6. cedez hamster, usor amnezic contra guru!

    RăspundețiȘtergere
  7. RASPUNS PENTRU TOATA LUMEA

    Hai sa facem postarea asta cat mai scurta, simpla si babeasca. Lasati-ma cu profunzimea ca ma doare deja capul. Deci,

    Sa ne imaginam ca cineva ca Brad Pitt (sa zicem) merge pe strada linistit si fara sa incerce sa se bage in seama, ba chiar evitand contactul cu lumea din jur. Cate femei vor incepe sa se umezeasa? Si daca cumva B.Pitt va catadicsi sa mormoie plictisit cu juma de gura “Haideti fa sa ne-o tragem”, care va fi raspunsul?
    Cate vor zice da? 100? 200? 1000? 2000?

    Langa Brad Pitt merge un mare filozof si lingvist (sa zicem H.R Patapievici) explicand in stanga si in drepta despre “significatia existentialista a patosului Hegelian dintr-o perspective armonioasa cu dinamica complexa a structurii universal umaniste, in sinteza cu sintagma Schopenhauriana a universurilor sufletesti ermetizate”. Cate femei vor incepe sa se umezeasa? Si daca H.R. Patapievici va intreba plin de verva si patos “Domnisoarelor ati dori sa ne contopim sufletele si corpurile intr-o simbioza deplin armonica dincolo de simturile umane, in sfera ezotericului etern”, care va fi raspunsul? Cate vor zice da? 1? 2?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca e o propunere, eu o iau de buna.

      Ștergere
    2. Deci atunci tu pe cine alegi?

      Ștergere
    3. Pai eu am crezut ca tu intelegi ca ma fascineaza teoreticienii!

      Ștergere
    4. Aha. Deci tu il alegi pe Brad Pitt. Am notat.

      Ștergere
    5. Cred ca voi fi pedeapsa lui!
      hahahaaha!

      Ștergere
    6. http://www.youtube.com/watch?v=KnSnYRO3Xdg

      Ștergere
    7. http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=N3GCt8oMQzc&NR=1

      Ștergere
    8. :)). faina idee! daca brad pitt ar aparea pe strada umezeala ar fi maxima. daca che guevara ar aparea pe ulita cu pusca in mana si ochi patrunzatori ar fi multe ce l-ar urma. practic el a fost combinatia perfecta intre atractie si impunerea propriei lui gandiri. HR Patapievici n-ar atrage nici o musca beata pentru ca nu are capacitatea sa-si arate daca are si cat are in cap iar fizicul nu-l ajuta. cat priveste paralelipipezii.. dau cu presupusul si eu :P. arata trei stadii ale relatiei. primul, cel orientat in sus, e atractia initiala, un pic tembela si fara stabilitate. al doilea, cu laturile aproximativ egale arata stadiul doi al relatiei, stabil, cu toate laturile egale. iar cel de-al treilea... stadiul aplatizat orientat pe orizontala, rostogolibil izvorator de testosteroane si feromoane.

      Ștergere
    9. Binenteles. Dar femeile nu vor recunoaste.

      Cat despre paralelipipezi recunosc ca nu e usor de ghicit. Primul reprezinta o femeie slaba si inalta. Al doilea una lata si grasa. Al treilea una micuta cu tate mari si fund bombat (probabil ar fi trebuit sa desenez paralelipipedul in cauza mai in fata pentru un efect vizual mai bun). Omuletul sta si se gandeste pe care sa o aleaga.

      Ștergere
  8. O dedicație pentru supărăcios:
    http://anatolbasarab.me/2012/09/06/programe-de-instalat/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cunoastem cine-i suparaciosu'

      Ștergere
    2. Se subînțelege...
      Nu-mi place nici Brad Pitt nici celălalt! Dar îmi place Russell Crowe. Cu condiția să vorbească mai frumos, nu cum ai zis tu. Dacă ar vorbi așa, nici de-a naiba nu m-aș duce!

      Ștergere
    3. Si mie imi place Russelll Crowe!
      http://www.youtube.com/watch?v=wcpJ9miUHRA

      Ștergere