duminică, 13 noiembrie 2011

Reclame (I)

Vreau sa incep sa prezint diverse reclame interesante. De ce reclame? Pentru ca reclamele nu sunt doar sufletul comertului ci si adevarate instrumente de manipulare si modelare a unei societati. Reclamele care vor fi prezentate vor fi analizate strict din punct de vedere al relatiilor barbati-femei. Nu ne intereseaza produsele in sine ci doar cum sunt portretizati femeile si barbatii. Majoritatea reclamelor vor fi americane dar voi incerca sa gasesc si ceva reclame romanesti (daca gasesc) care sunt de apreciat sau de criticat.

Asa da! Asta da gagica. Poate ca femeile pot invata ceva din reclama asta. Pot invata sa zambeasca mai mult, pot invata sa ia uneori initiativa si pot invata sa faca gesturi sincere pentru barbati. 




Asa nu! Culmea e ca face parte din aceeasi serie de reclame (sub sloganul “Bold moves”) cu cea de sus.
Un barbat divortat care isi vede si el copiii in weekend dupa cine stie cat timp (poate ca multi stiti deja cat de favorizate sunt femeile in SUA/Occident, asta se va intampla in Romania cat de curand via legislatia din Uniunea Europeana. De fapt se intampla deja, stiu cazuri concrete). Are o privire de caine vagabond batut de hingheri. Nevasta umbla cu SUV-ul familiei in timp ce lui probabil i-a ramas o roata de la bicicleta. Nevasta e in scaunul soferului, conducand cu multa incredere in sine. Pare ca ea i-a aruncat in scarba un ciolan vechi de ros si l-a invitat de mila sa-si vada copiii. La final, il lasa pe loser la noua lui locuinta (pare a fi un apartament inchiriat) in timp ce ea pleaca cu copii spre casa din care loserul de barbat a fost dat afara dupa divort (nu este aratat explicit dar se poate deduce pentru ca asta se intampla in general). Oribil.




0 comments:

Trimiteți un comentariu